onsdag 9 maj 2012

Omplantering....

Omplantering från Såjord och små krukor till Planteringsjord och större krukor!

Jag tyckte jag inte hade så många plantor, men det fick jag känna på att jag hade.
Kvällen blev att äta smärtmediciner för att klara av kvällen och natten.
Så kan det gå när man är ivrig och lusten stiger inom mig. Det är ju så otroligt roligt att se hur grödorna blir större och se från frön till växter.

Mitt hemsnickrade planteringsbordet som min älskade man har gjort åt mig, 
när jag var borta över ett dygn och
när jag kom hem så fanns det där....
Planteringsbordet i lagom höjd och så perfekt!!

Jag trodde jag hade många små plastkrukor som blommorna brukar komma i från ställen man köper blommor. Jag har sparat massor för att kunna plantera och så, 
men nu så fanns det knappt så det räckte med dessa plastkrukorna.
Skönt väder har det varit när man skall hålla på ute :)




Glitter Graphics

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar