måndag 14 maj 2012

Idag Måndag och.....

Idag måndag............

och vår katt Grynet fyller 6år!!! Min älskade katt så underbar!!!



Idag så tar jag det lugnt och gör det som faller mig in, efter fredagens smäll jag fick.
Det är så mycket som händer nu, känner mig ledsen inombords.....
känner en saknad och människor som jag trodde något om, så blev det andra vändningar.

Jag måste få distans till saker och ting och inte så hängivet kasta mig in och tro allt så gott om allting.
Jag får mina törna mellan varven, det gör ont, men kanske en del för att jag skall lära mig.

Som oftast så ger jag och ger, men känner att jag inte får något tillbaka.

Idag är Grynets dag och min hopkurar dag!!



Glitter Graphics

1 kommentar:

  1. Grattis Grynet!
    Ja du, så där kan jag också känna med en del människor. Man ger och ger och ger. och dom vill bara ha och ha och ha, utan att själva ger ett smack tillbaka! Själva verkar dom tro att dom är alltings medelpunkt, och såå goda och givmilda mot andra. Det enda man kan göra är att antingen utesluta dom ur sitt liv eller så får man sluta att ha förväntningar på dom och begränsa deras makt.
    Önskar er en skön kurardag.
    Kramar!

    SvaraRadera