måndag 7 maj 2012

När jag inte gödslar,klipper, gräver eller planterar......

Så när jag inte pysslar med att gräva, gödsla, vattna eller på annat sätt gör något i trädgården......
Ja då NJUTER jag i solen av det goda jag har runt omkring mig!!
Jag njuter av att lyssna på det som sjunger.... fåglarna, surrar gör bina och humlorna.....
Doften kommer snart i den friska luften samt av blommorna som kommer att dofta så gott!!

Ja sitter jag inte och njuter med näsan eller med öronen... ja då njuter jag med ögat på det vackra som naturen har att ge och det gör jag som oftast med kameran!!!

Här är några bilder tagna på nytt igen..........

Ett axplock från vår trädgård samt en av våra katter Grynet som sover på verandan och njuter:)





Glitter Graphics

1 kommentar:

  1. Tack för dina fina ord inne hos mig, blir så glad! Jag använder en Canon 50D för det mesta. Ibland blir det iPhonen med men oftast systemkameran. Det är väldigt roligt att fotografera och jag skulle gärna vilja lära mig mer.

    Underbart för dig att ha kungsängsliljor i trädgården, önskar att det fanns här också. Vad roligt med någon annan bloggare från Uppsalaområdet!

    Nu ska jag kika runt här inne hos dig. :)

    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera