fredag 29 oktober 2010

Yrke

Om jag nu inte får fortsätta arbetsträna där jag är nu och var händer det om jag blir utförsäkrad från arbetet mitt som jag arbetstränar ifrån och hamnar på Arbetsförmedlingen, vilket yrke skulle passa mig????

Jag är stresskänslig, tål ingen stress alls, jag får inte gå,sitta eller stå för länge, jag får inte arbeta med mina armar över mitt huvud, inga montona arbeten som gör att min fibromyalgi blir sämre av detta och eftersom jag skall tillbaka till arbetslivet nu och att man inte kan vänta på att min kropp får läka av sig självt så måste jag fundera på vilket arbets som skulle kunna arbeta med för något!!!

Någon som har förslag om olika arbeten??!!!

Min önska är att få jobba hemifrån eftersom jag somnar ju titt som tätt framför datorn, soffan , när jag kör bil m.m samt värk som gör att jag tapapr känseln i händerna och dom blir iskalla, fötterna lika så, nacken värker som om det vore ett kortlek osm rasar ihop, jag orkar inte bära upp mitt huvud, svårt att böja mig och svårt att resa mig upp från golvet m.m

Vilket jobb finns det som man kan jobba hemfrån med utan ruffel och båg!!!

Nu måste jag i säng för nu slockknar ögonen!!!

3 kommentarer:

  1. Konstnär eller kanske spådam ;-)
    Var rädd om dej, och ge dej själv mesta möjliga tid! KRAM!

    SvaraRadera
  2. Näe... jag vet faktiskt inte...
    Men skickar över en cyberkram & önskar dej en fin lördag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Trädgård? Fast då kan man kanske inte jobba hemifrån. Såg ett intressant reportage om Alnarps rehabträdgård på tv för ett tag sedan. Gå in och googla på alnarps rehabiliteringsträdgård. Stor kram!

    SvaraRadera