måndag 4 oktober 2010

Tankspridd

Händer det så också för Er att man tror sig inte ha just den tidningen när man står i affären och så köper man tidningen och när man kommer hem så ser man att just den tidningen hade man redan, så då blir det dubbletter :(
Dumt att slösa pengar så när man kan använda dom till något klokt och något som jag inte har!

Mitt huvud är som en dyngspridare just nu och inget elakt i det utan mina förvirringar skapar bara mer förvirringar,...........ja det är det i full håll igång!!

3 kommentarer:

  1. Jag kan knappt räkna pengar, glömmer handlarlistan hemma, kan inte stava ordentligt, vet knappt vad jag läser, fattar helt galet när människor pratar med mej. "Tappar tråden" hela tiden, osv. Förvirringen är total! Så du är inte ensam! var rädd om dej vännen! Kram!!!

    SvaraRadera
  2. *ler* känner igen mig alltför väl ;-)
    Fats här är det oftast...oojdå det har jag glömt... tex att handla...

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Såna tankar far runt i min skalle också ibland. Nu är det mest att jag inte vet om jag har sagt en viss sak till dottern eller om jag bara tänkte det. Har svårt med huvudräkning och att komma ihåg tider mm.

    Kramar till dej.

    SvaraRadera