fredag 15 oktober 2010

Känner???

Vad känner man????? Hopplösthet, uppgivenhet!!!

Har pratat med min doktor som skulle ringa igen på eftermiddagen, trodde vi skulle höja dosen på tabletterna, men så blev det inte.

Idag är det fredag och man borde må superbra och det är starten på helgen!!!!

Mitt jobb har ännu inte ringt angående arbetsträningen på måndag, så jag har ringt för att försöka nå min handläggare på Fösäkringskassan. Väntar på att handläggaren skall ringa!!!

Hoppas på en hysad fredag när nu solen skall skina idag!!

God Morgon mina bloggvänner <3

6 kommentarer:

  1. God morgon, min vän! Hoppas det klarnar angående måndag idag! Stor kram!!

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Tittade bara in för att önska dej en skön helg! Hoppas allt har ordnat sig idag!
    Stor styrkekram!

    SvaraRadera
  3. meeen vad dåligt har dem inte ringt än!!!

    Vad är det för medicin som du trodde skulle höjas?

    Håller tummarna att allt löser sig idag inför måndagen..

    Ha en skön fredagskvääl!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hoppas du fick tag på handläggaren så att du fick någon klarhet hur det blir med din arbetsträning. Tänker på dej och hoppas att allt löser sig till det bästa. Kram till dej från Crea

    SvaraRadera
  5. Försök att njuta av helgen och jag hoppas du får lika fint som vi har haft nu i flera dagar. Solen skiner och trots minus tidigt så är det sen skönt att sitta ut och njuta. Kram.

    SvaraRadera
  6. Önskar dig en skön helg!!!

    Kramar

    Lena

    SvaraRadera