tisdag 12 oktober 2010

Pestigt och darrigt värre

Usch, så jag mår!!!!

Somnar titt som tätt, försöker hålla mig vaken men ser här på bloggen att jag skriver fel för att jag somnar mitt i meningarna när jag skriver. Det rister upp i huvudet på vänstra sidan och jag skall håll MIG VAKEN för det är bra mot kroppen.

Ser att det blir fel hela tiden så jag får gå ioch sova nu!!!

Pestigt och pirrigt är det för jag väntar denna vecka på att min "nya gruppchef" skall ringa mig och önska mig välkommen tillbaka!!! Att jag skall få en tid att infinna mig på mitt nya jobb på måndag!!!

Drömmer mardrömmar också om mitt jobb, att jag är där och inte klarar av mitt arbete samt gör saker som är utanför mitt område. Fruktansvärt!!!

Så jag våndas nu mer och mer över dom kommande dagarna....... onsdag, torsdag och fredag om min NYA chef skall ringa mig!!

2 kommentarer:

  1. Kan inte du ringa din nya chef så att du slipper att oroa dej så mycket?
    Skickar dej en STOR styrkekram!

    SvaraRadera