torsdag 7 oktober 2010

Nu hemma *pust*

Nu så har jag kommit hem efter att jag åkte imorse kl.8.20 *pust*

Kände hur trött jag blev och tvingade mina ögon att hålla sig uppe hela tiden när jag körde bil. Det är jättesvårt att tvinga sin kropp när man vill falla ihop, men väl framme så gick dottern in på besöket och jag satt i väntrummet.

Jag skulle sitta i väntrummet i en timme, så jag tänkte läsa någon skvaller blaska, men somnade så klart av utmattningen och sov fram tills dom kom och hämtade mig i väntrummet.
Såg då att dottern hade gråtit och jag som mamma ville så gärna tröst och som jag är så vill jag ha stenkoll på allt och vill gärna lösa allt så allt blir bra.

Det blev jättejobbigt att se sin dotter varit ledsen och pratat med någon annan och jag fick inget veta!!! Det blev superjobbigt men behöll det inom mig!

Sedan blev det skolan och jag till stan för att inhandla llite, just det lite, men så blir det sällan med mig, allt eller inget brukar det vara för jag hatar och åka fram och tillbaka till affärer och att köra bil, jag vill vara hemma och ta det lugnt.

Jag drev nog omkring och tänkte inte så mkt på någonting utan fördrev tiden och vips så hade jag handlat och vips så var klockan så mkt och jag körde hemåt för att hämta upp dottern från skolan.

Usch, vad jobbigt det blir sådana dagar som denna, flänga runt och känslor som är i omlopp:((

Sedan när jag kom hem så frågade sonen mig om vad jag köpt och vad det kostade för att jag skulle ju hushålla med pengarna!!! Då blir jag tokig nästan, hur ser mitt liv ut...............???????? Jag bara frågar??!!!!

Jag köper inte mkt och jag kräver inte mkt,dessutom dricker jag väldigt sällan alkohol och röker det gör jag aldrig, sedan har livet blivit så surt så snart blir det ättika av livet och sedan frätande syra om det fortsätter, såklart man vill unna sig lite!!!

Jag köpte mig en ängel och ett fat i rosor!!! Fatet skall jag ha mina ljus på för jag har inget fat att ställa ut ljusen på.

Som jag sagt tidigare så ÄLSKAR jag Änglar och Duvor för freden, trösten, omtanken, vänligheten och dom finns där mitt i oss och runt omkring oss och jag älskar Rosor i alla dess former så som koppar fat och mkt mera!!!! Jag har ju även en riktigt rosrabatt också:))

Just nu känner jag inte för att göra någonting, känner mig vrång och tvär o jag ont har jag från nacken och ner till fotsulorna, men det hjälper inte för jag får dras med detta till ett antal dagar efter denna dagen och gårdagens strapatser.

Men någon måste laga mat och deet lär bli jag:(( Dom andra kan inte göra pannkakor.

Därefter matlagningen skall jag sätta mig ner skönt och DÅÅÅÅÅ skall jag FÅNGA min Stund för kvällen och koppla av och dricka mitt första kopp kaffe!!! Det skall bli ljuvligt!!!

Tack för Alla Era kommentarer, det värmer skall Ni tro i mitt hjärta!!!

2 kommentarer:

  1. Pannkakor minsann, och vad tror du att jag gjorde? Just det! pannkakor!! ;-D
    Jag älskar också änglar, som du vet! Och rosor!!
    ha en skön kväll! KRAM.

    SvaraRadera
  2. Vad var det för besök dottern var på? Förstår mycket väl att du vill finnas där & trösta.. mammas lott i livet... Jag hoppas att ni mår bra nu ikväll & att kaffet smakade bra :-)

    kram

    SvaraRadera