tisdag 19 oktober 2010

Ny dag NYA TAG

Ja då var det tisdag och helgen har rusat fram samt måndag blev fylld med telefonsamtal som fredagen.

Igår ringde min nya chef och berättade och bar om ursäkt att hon trodde att hon skulle ringa mig som igår och inte att jag skulle börja arbetsträna *hmm*
Vi hade dock ett bra samtal så nu skall jag börja på onsdag... imorgon att arbetsträna, mår illa så jag nästa kräks av nervositet..... att se sina gamla arbetskamrater som tror att jag är frisk nu och att jag är mitt "gamla" jag som jag skall försöka bli av med för att få in mitt nya jag.

Men vi skall prova oss fram och vi får se hur det blir med allt. Fick migrän i lördags så jag trodde att huvudet skulle sprängas, men jag åt piller för glatta livet! Vi hade ju besök av min dotter och då går inte jag och lägger mig i allafall.

Jag är fortfarande så vansinnigt trött att jag är faktiskt orolig hur jag skall klara av detta med bilkörning och med arbetsträningen, men chefen har sagt att vi skall ta det lugnt och Försäkringskassan säger att nu har vi lagt upp en plan för återgå till arbete successivt!

Jag drömmer konstiga mardrömmar om livet som insats på alla möjliga sätt och hur jag försöker rädda folk m.m

Idag blir det läkarbesök efter torsdagens psykiska hälsa som till viss del håller i sig  och därefter in en sväng igen på eftermiddagen, så det är mer än för mycket av det jag klarar idag och sedan blir Dagen D imorgon!!

4 kommentarer:

  1. Jag tror på dej! Ta en timme i taget! Lycka till i morgon! Styrkekramar från Crea

    SvaraRadera
  2. Jag tror oxå på dej.. MEN försök tänka lugnt positivt & logiskt så ska du se att detta blir bra!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Förstår att du har det riktigt jobbigt och nervöst just nu, men du klarar det! Kom bara ihåg att inte vara för duktig, utan säg ifrån när du har fått nog!
    Om du orkar och har lust så har du en utmaning att hämta hos mej! Stor kram till dej min vän!

    SvaraRadera
  4. Jag håller tummarna för dig idag!! Det kommer nog att gå bra.

    Kramar

    Lena

    SvaraRadera