fredag 8 oktober 2010

Jag tror..................

Jag tror på livet efter detta, att man återfödds på nytt i en ny varelse eller ny människa!
Jag tror på Tarot och Indianernas tolkning av våran värld genom att se och titta och känna på träden, himlen, djurriket och mycket mera, Indianerna kunde förr och kan nu också se saker om förändringa i vår miljö!

Jag tror att det handlar om att vara ödmjuk och känna in det som finns runt om oss så ser vi så mycket mer än när vi annars passerar!

Har någon av Er känt något extra elelr tror sig ha ett annat förflutet i sitt tidigare liv??
Jag har även FB där man kan få Tarot utlagt och även vad man var i sitt förra liv, det kan upplevas som en skröna för många, men eftersom jag tror på ödet så tror jag väldigt mycket på detta och jag var Indianhövding i mitt tidigare liv, vilket kan förklaras att jag gillar Indianernas syn på vår värld idag och förr.
Tarot har stämd in på mig väldigt ofta vad som har hänt eller skall hända, det behöver inte vara hokus pokus utan något litet, det är bara att känna in stämningen i huden och genom andningen.

Jag har aldrig gått några kurser om detta utan detta är min tro på livet!!!


Allt hör liksom ihop!!!


Så sant så sant!!

Vi måste hitta våra egna stjärnor som vi har inom oss!

Detta är en underbar bild, jag älskar duvor, havet, himlen klippor och indianer!!
Denna bilden kan tolkas som att man släpper friheten till evigheten!

Titta i detta Indianhjul vad du befinner dig och vad du har för tecken i Eld, Vatten, Luft eller Jord!

Som jag som är Eld och har en Man som är Vatten, tänk då på att när Elden tar för mycket plats så slocknar/ torkar Vattnet upp och jag får Vattnet att fösvinna, så är det i äktenskapet också och man bör därför tänka på att ge plats åt lika mycket!

För blir det för mycket vatten så slocknar Elden!
Lika mycket av varje sak får allt att må bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar