tisdag 5 oktober 2010

Dagen idag ;)

Så har då dagen gått undan med världens fart!

Jag har fått ökning på mediciner och min doktor och sedan blev det lunch med dottern och vi hade det jättemysigt i 1,5timme............ Superhärligt!!!

Bara dottern och jag och min dotter är myndig kan jag säga ;))

Sedan bar det av till ett Informationsmöte om diverse information som man skall gallra uppe i huvudet för att sedan gå på träffar och senare gå på utredning för vidare kontroll.
För mig känns det som om en sten föll just av mitt hjärta och allt blev så solklart så det känns betydligt bättre, fast jag vill ju som vanligt få fart på allt just nu :)) Jag har inte ro och vänta utan vill se resultat nu!!!!

På väg till bilen när jag skulle åka hem så slank jag in i en butik med orden Carpe Diem, skålar och tvålar och många änglar som magneter och som tvålar och statyer.............ÅÅÅååååååhhhhhhh, vad jag blev salig där inne, så dit går jag när plånboken är tjockare, just nu har plånboken bantat rejält så den är så himla tunn!!!

Skall sätta mig ner och läsa informationsbladen nu med en kopp kaffe och glass skall jag också ta och njuta!!!

Var det inte så *ler stort* CARPE DIEM- Fånga Dagen och det har jag gjort idag på mitt vis ;))


Det här måste bli jag när jag hamnar i himmelen, den ödmjuka med en fågel som tar så väl hand om dom som är på jorden och kämpar!!!

1 kommentar:

  1. Låter som om du haft en bra dag. Jag är så glad för din skull! Låter som om du hittat en riktigt fin butik!! Ha en skön kväll, kära syster!
    Stor kram!!

    SvaraRadera