måndag 11 oktober 2010

God Morgon mina vänner

God Morgon och en Ny vecka har börjat igen!!

Nästa måndag skall jag börja arbetsträna..... OM...... min eventuella nya chef ringer mig i veckan, för jag har bara en dag, men inte en tid när jag skall infinna mig på jobbet. Jobbet hade jag tidigare innan jag blev helt sjukskriven, så jag vet ju vad jag går tillbaka till på det sättet, men jag skall få ny chef och arbetstiderna skall anpassas och läggas upp så vi får prova oss fram hur det skulle passa min kropp i värksyftet och min enorma trötthet.

Senast i helgen så somnade jag utan planerat, skulle läsa bok och somnade flera gånger med boken i handen, även i soffan när jag skulle titta på TV med maken, så hopplöst och vara så trött så hur man än försöker så känner man sig som drogad och mår illa för att hålla sig vaken!

Det har varit frost hos oss inatt, så det blev skrapa rutan på bilen imorse och gräset knastrar så fint så när man går :))

Jag älskar mornar!!! Det är så tyst, lugnt och skönt runt omkring mig, bara jag och hundarna samt katterna när dom vill komma in förståss!!!
En underbar morgontid!!!

1 kommentar:

  1. God morgon vännen!
    solen lyser, men det är kallt. Skönt att vara själv hemma så man kan göra saker i sin egen takt! Det där jag skrev om att markservice är bådas jobb menade jag bara att man måste se det så, inte att vi delar lika på det här! Jag gör det mesta men inte för att det är mitt jobb utan för att jag är hemma hela dagen och mannen, ja han är man, vilket tydligen innebär att han inte ser när det är smutsigt! Han kan inte laga mat, inte tvätta kläder mm. Så tro för alldel inte att jag lever som jag lär!!
    Du har en award att hämta hos mej, min vän!
    Hoppas du får en fin dag! Stor kram!

    SvaraRadera