lördag 23 oktober 2010

Trevlig Helg!!!!

Tänk vad drömmar eller mardrömmar kan ta en till olika platser och man kan ibland bli så skakis som jag blev inatt!!!

Igår fredag så skulle min nya chef ringa mig från sit husblock eller komma över. Husblocken sitter ihop via en luftgång eller så går man utevägen som är väldigt smidig och bra.

Detta med myshörna (Crea) tänkte jag på mitt jobb, för mitt arbetsplats är i ett hörn där jag just skall sitta så jag tänkte i detta underbara hörna kan man ju göra jätte mysig så jag skall trivas p åarbete mera.

Nog om detta om hörnet så kom aldrig min chef ner till mig för att höra hur jag mår eller hur det går:((
Det är som vanligt, man får klara sig själv och ingen har tid med mig här i detta arbete! Visst klarar jag av datasystemet och allt som har med jobbet att göra, men nu är det inte det vi talar om utan om hur jag skall inte förta mig och inte jobba för mycket elelr sitta fel och samtidigt så skall jag också känna efter om detta är det rätta jobbet för mig så jag kan återgå sedan till dessa 8timmar.

Tanken med arbetsträning för mig är ju mera om hur man successsivt kommer in  sig i sitt arbete utan att få mera ont och må bra i dom uppgifterna som man gör så man skall kunna jobba på den arbetsplatsen i 8timmar/dag må-fre.

Så på 3 dagar så har varken gruppchefen som är min närmsta chef eller min avdelningschef hört av sig eller kolla av med mig hur jag mår eller vad vi kan göra saker till det bättre!!!!

Vill också önskar Er En skön Helg till mina kära vänner!!!!

3 kommentarer:

  1. Hoppas du också får en skön helg vännen!
    KRAM! Paula.

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en skön och avkopplande helg.

    Kram

    Lena

    SvaraRadera
  3. Ursäkta men fy f-n vad dåligt av dina chefer! Det är precis så man blir av med personal ju.... Skicka ett mail och skriv; Jo tack! Det går jättebra nu när jag är på jobbet igen, tackar som frågar.

    Ha en fin lördagskväll! Kramen! ♥

    SvaraRadera