torsdag 7 oktober 2010

God Morgon igen!

God Morgon igen min vänner!!

Gisses vad tiden går, redan torsdag........... knappt man hinner med i veckans dagar. Jag blir så vilsen att jag ibland tror att det är en annan dag!!

Igår blåste det storm ute hos oss, trodde faktiskt att träden skulle blåsa omkull, lilte skrämmande faktiskt.

Mitt älsklingsprogram som jag tittar på heter Tillbaka till Aidensfield, men på engelska heter den Heartbeaten, väldig konstig översättning måste jag säga, men jag älskar det där gamla engelska livet!!!



För att läsa om filmen så finns här en länk


God Morgon igen mina vänner!!!

5 kommentarer:

  1. Oh, jag gillar också den serien. följde den när jag var sjukskriven.

    Kram

    Lena

    SvaraRadera
  2. Go förmiddag!

    Det är inget kul med denna blåst.
    Ett program som jag kollar på ganska ofta om jag är hemma på dagen är Hem till gården. Minns att det gick på kvällstid när jag var liten.

    Ha en bra dag.

    Kram

    SvaraRadera
  3. God morgon! Jag kan inte låta bli att skratta, vi har samma smak när det gäller tv-program och den där känslan för England. Jag är säker på att jag levde där i mitt förra liv, för det känns som mitt andra hem, trots att jag aldrig har varit där! Såå...........det skulle ju kunna vara så att vi var dom allra bästa vänner redan på den tiden! Eller vad tror du? Stor kram!

    SvaraRadera
  4. Jag gillar också Heartbeat! Älskar den engelska landsbygden och har faktiskt varit där och sett den på riktigt vilket är helt underbart, det är bättre än på tv :-) Har bl a åkt förbi puben Woolpack som är med i Hem till gården. Den serien tittar jag på ibland också. Ha en fin torsdag! Kram! ♥

    SvaraRadera