onsdag 25 juli 2012

Så var värmen här, så ljuvligt

Så skönt med värme och sol!!
Ja värme har vi dock haft, men mindre med sol, så nu är jag glad :)

Underbara fjärilar!!
Den ena är vackrare än den andre, ja dom är alla vackra och så ljuvliga att se på!
Det finns stunder då det har duggat ner regn från himlen
och Sniglarna kommer fram era i detalj ;)
Och lite spindelväv mitt i allt också :)
Fyllde på med mera vatten i fågelbadet idag, så fåglarna kan få bada lite ;)

Nej, nu blir det till att greppa penslarna och måla lite :)
Önskar Er Alla en skön dag!



Glitter Graphics

4 kommentarer:

  1. Du tar så fina kort - jag hinner ju inte ens få fram den lilla kamera jag har förrän motivet är väck. Och varmt - ja nästan för tycker jag för det är inte mycket man orkar med att göra. Så det hade väl kunnat vara lite mer lagom. Och getingar och svärmande myror tittar ju fram också men om det är blött - ja då är det ju sniglar. Usch dessa insekter. Fast fjärillar - det är något annat och så gillar jag trollsländor :) Må gott

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack underbara Monachos <3 <3 <3
      Ja, fjärilar är alldeles underbara!!!

      Må så gott Du med Monachos <3 <3
      Kram vännen min <3

      Radera
  2. Härligt att se och läsa! Du är så kreativ <3
    Längtar tills jag får tillbaka min <3
    Kramar till dig <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för dina goa ord min kära vän Carina <3 <3 <3
      Nja, kreativ... Jag är bara jag ;)
      Din enorma kreativitet finns där och kommer snart tillbaka min vän <3<3<3

      Massor med kramar till dig min vän <3

      Radera