fredag 6 juli 2012

Ord man inte får säga...

Ord man egentligen inte får säga....... :)

Men Usch, vad tiden går fort, fast jag försöker varje dag att njuta och fånga det som är just för stunden och för dagen. Jag tänker inte bakåt och jag tänker inte framåt, utan jag tänker just nu och just idag................

tills jag blir uppmärksammad hur fort tiden har gått!!!
Sommartiden vill jag suga på likt en karamell, det ljusa på dagarna och dygnets alla timmar, fåglarnas glada kvitter, solens sken som värmer och gör allt så mkt trevligare.....

Jag njuter för varje sekund som går!!! Som vanligt så är jag ute väldigt mycket och tar vara på dyrgriparna... stunderna i min vardag <3 <3 <3


Små underbara Fjärilar som surrar och flyger runt kring mig där jag sitter.
Jag tittar och njuter!!!

Detta är en underbar tid att njuta av!!!





Glitter Graphics

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar