fredag 6 juli 2012

En stund för en dag :)

Att sitta och titta på hur insekterna flyger och fångar nektarn på blommorna
och 
se hur fina blommorna faktiskt är till färg, form och doft
gör allt så
Underbart
och jag älskar att
få andas in denna atmosfär, finns mig i känslan av lugn o stillhet

Det är roligt att få fånga detta på bild, med fotografier!!!
Så här kommer lite grann av just det som är magiskt just nu ;)

Nerium Olaender heter denna underbara växt!

Fänrikshjärtan så vackra!!!

Älskade Vallmo som vajar i vinden!!!

Stäppsalvia, så otroligt vacker med mkt besök av humlor :)

Doftschersmin så ljuvligt doftande!!

Mitt älskade Bergsparti orensat med ljuvligt ändå!!!

Japansk Blågull tillhör Farmors rabatterna samt....
Det fantastiska pionerna, som jag är så lycklig över!!

Min viloplats :)



Glitter Graphics

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar