måndag 2 juli 2012

En dag att minnas som idag

Så är det en ny månad..... JULI, så fort tiden går....

Idag är det en dag som jag alltid kommer att minnas............

Idag fyller min allra bästa än år!!!

Hon skulle ha blivit 46år idag om hon hade fått leva.
Men livet i sig ville något helt annat och hon togs bort från detta livet.

Jag besöker minneslunden varje år på hennes födelsedag och tänker tillbaka när hon var vid liv och hur roligt vi hade.

Så denna dag tillägnar jag min bästa vän som numera finns i himmelen <3






Glitter Graphics

2 kommentarer:

  1. Livet är så svårt och så orättvist ibland. Såå tragiskt och ledsamt när man mister nära och kära alldeles för tidigt. Min enda syster gick bort i en bilolycka för många år sedan, hon fattas mig ännu.
    Man får vara glad och tacksam för varje dag man får i livet, och inte ta det för givet.
    Varm Kram till dig vännen.
    /Ann-Louise

    SvaraRadera
  2. "Hur du än mår vad du än gör
    vakar din skyddsängel över dig"
    Kramar <3

    SvaraRadera