torsdag 19 juli 2012

Att komma till skott :))

Så har jag under flera dagar försökt skriva något här på bloggen, men av någon anledning så kommer saker emellan och tiden rinner iväg så det har inte blivit något skrivet alls här.

Men nu så skall jag skriva ner lite.........

Juni gick fort och Juli har gått fortare, trots att jag är kvar i denna månad :)
Dagarna fylls med både det ena och det andra!!! Så ... då är det ju klart att man har fullt upp ;)

Mina älskade pioner hade fått knopp och började slå ut i blom!!
Så ljuvligt vacker Pionen kan vara och jag får aldrig nog att se på Pionerna:)
Vi har försökt tidigare med Pioner men det har aldrig lyckats förrän nu, så där av dubbel glädje!

Jag njuter att se på skönheterna.

Först tänkte vi mura upp en lådlikande form som stenarna på bilden visar...
Och där höjden skulle gå upp en bit så vi kunde fylla denna med jord och dessa fyrkantiga
klättrare som en vägg så min Tayberry- Hallon o Björnbär skall kunna klättra!

Men så har jag en man som är så klok!!!
Så han byggde mig istället en av trä :))

Så fin den blev, min blomlåda och nu skall här bara fyllas på med jord...
Massor med jord och botten är öppen och
 därför kan rötterna senare klättra ner i jorden hur långt som helst ;)



Glitter Graphics

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar