måndag 9 juli 2012

Helgen som har gått..

Jag som trodde att vi skulle njuta så härligt lugnt i helgen :)

Så blev helgen ändå fylld med aktiviteter, men som glädjer mig väldigt mycket!
Jag skall ta bilderna från kameran till datorns och förminska ner dom och sedan sätta in dom här :)

Vips så var det söndag kväll och idag måndag.
Dagen idag rensas och kollas upp, alltså ytterligare en dag med aktiviteter, samt ett besök till mina föräldrar och imorgonen skall det bli besök hos svärmor.....

Ja, så rullar dagarna på och jag önskade man kunde dra i handbromsen för att kunna stanna upp och då njuta lite mera av dagarna <3

Jag är verkligen Carpe Diem- Fånga dagen, men borde vara nog Crea Diem- Skapa dagen!
Men jag blir nog mer och mer av.... Carpe Punctum som betyder från latinska orden Fånga ögonblicket, där man verkligen är i ögonblicket, just nu.... varken förr eller senare!!!!





Glitter Graphics

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar