torsdag 2 augusti 2012

Ojj, så skönt och roligt det är med målandet...

Jag har verkligen älskat att få måla i alla åren från barn till nu....
Började i skolans att måla och gillade detta skarpt!!

Sedan fortsatte jag så där sporadiskt och gjorde lite målningar. Därefter blev det länge uppehåll med målandet till nu i början av året 2012 kan man säga, så tog allt med en förfärlig fart.

Testar, provar nya saker, leker och har roligt i mitt målande.

Vill du gilla min alster och min sida på Facebook, så kan du klicka på denna länk

https://www.facebook.com/pages/Tinas-Gallery/170476493086626

För att komma till Tinas Gallery

Visar här lite axplock av vad jag måla just nu... i akvarell, akryl och temperamålning :)
Klicka på bilden för att se den i större format.

Temperamålning

Abstract tempera målning

Fönstret mot världen, tempera målning

Livet, akvarellmålning


Akrylmålning på linneduk

Så fotografeerande ligger lite på sidan av just nu, men jag fortsätter
naturligtvis att fotografera <3



Glitter Graphics

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar