torsdag 19 juli 2012

En av mina älskade uppfödda hundar!!!


Så gjorde jag ett besök i början av Juli till en av mina uppfödda hundar:)
Jag hade inte varit där på flera år av olika anledningar och nu så tog jag mig i kragen och besökte.

Som vanligt så blev jag så kär på nytt igen och glad över min avel jag haft tillsammans med min familj under årens lopp!
















Till vänster Whiskey och till höger är hans pappa George.

Två underbara hundar varav George som dog 2004 och Whiskey är 8år i år och ingen gillar min uppfödning för att fortsätta i aveln. själv kunde jag inte fortsätta och hoppades på att någon kanske skulle kunna vara intresserad av mina blodslinjer som jag höll på med, men inte en enda person utöver en uppfödare som använde sig av min uppfödning, men även denna uppfödarkollega har gått bort, så med denna aveln jag höll på med går om intet, fast valpköparna får njuta ett tag till, innan dom dör.







Glitter Graphics

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar