tisdag 30 november 2010

I dessa tider!

I dessa tider tänker jag på änglar i massor, men också som fontän i trädgården eller änglar som statyer i trädgården ( inte Madonna statyn). Hur kan man tänka trädgård när det är snö ute och nu kan man inget göra för trädgården?!

God Morgon mina vänner!!
En sådan skulle jag vilja ha i min trädgård med vatten i :)))


Den är ju väldigt vacker också


Den bästa av dom bästa är denna supervackra fontän!!

God Morgon och lite kaffe blir det allt för att piggna på sig ;))


2 kommentarer:

  1. Vilka fina fontäner! Jag tänker också på änglar så här års. Älskar änglar. Använder ofta änglar till smyckena jag gör.
    Ha en fin tisdag! Kramen!♥

    SvaraRadera
  2. Jag älskar också änglar. De är så rogivande.

    har du sett den jag har målat på min bloggsida?

    Ha en bra dag


    Kram

    Lena

    SvaraRadera