lördag 13 november 2010

Låter inte klokt

Det låter inte klokt det här men så är det.........................

När jag nu har bestämt mig för att söka mitt inre och kanske en gåva jag kanske har som jag ännu inte vet något om mer än att andra medium har sagt det till mig, så har det liksom i natt förstärkts och jag har öppnat min dörr mot detta och låtit dom från andra sidan kommit till mig.

Vid 3 inatt så hade jag varit uppe och lagt mig sedan och då slog videon på med knäppande som om någon skulle se en film och jag var vaken och lyssnade och funderade om inte någon skulle kunna visa sig så jag fick se vem det var. Videon knäppte som den startade och som den ändrades av något slag och efter ett antal minuter så slog den av sig och det blev tyst och lugnt och jag somnade efter detta.

Det kändes som om någon ville tala med mig och någon var kvar ett tag för att sedan vända om och lämna mig ett tag. Under tiden också så kände jag en värmeökning på min högra kind som om någon la sin hand på min kind som vid en fin smekning eller att man lägger sin hand på kinden för att man månar om personen. Detta med känslan av en hand och värmeökning på min högra kind har jag känt vid några tillfällen nu, dag som natt och jag känner att det är av kärlek som handen kommer, men från vem??? Jag tror det är min farmor för hon gjorde alltid så och månade om en som barn och sa ofta Kära hjärtandes och menade bara kärlek till dom hon höll väldigt nära sig. Min farmor betydde väldigt mycket för mig när hon levde så jag skulle vara glad om hon är en av mina skyddsänglar.


Är lite skakig av händelsen, men inte av oro utan när jag nu har bestämt mig för att öppna mitt sinne och min dörr för den nya världen så kommer dom som om dom har väntat utanför dörren. Hoppas det utvecklar sig och att jag får mera kontakt, men vi får se. Skakig är jag av att det hände och jag tyckte om det som fanns där, så verkligt.

Vill önska Er alla En skön Morgon så här på Lördagen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar