fredag 3 december 2010

Mediumbesök

Jag har tittat på horoskop och Tarotläsning via Internet och jag har fått en gång via telefonen för ca 6-7 år sedan och då via telefonen som gick direkt ut i radion så blev jag tagen på sängen, verkligen!

Allt stämde så himla perfekt det detta medium sa så det var så läskigt sant!
Så har åren gått och jag har haft detta vilade med att inte besöka något medium eller läsa något horoskop eller tarotläggning via Internet.

Tills nu i veckan då jag gick till samma Medium som hade varit i radion och då hade tagit mig med storm på alla punkter. Nu var ju mitt helt annorlunda än då och jag kanske var mera påläst, vet inte jag, men men.......

Så för första gången i mitt liv så besökte jag ett medium och jag kom in i rummet (inte hennes egen lägenhet utan en mindre lokal för just detta ändamål) där det var ett större bord med stolar runt och ett mindre bord med två stolar. Lite rökelser som doftade gott och en sådan där musik som man blir lugn av. Genast så frågade jag om jag skulel betala först för jag vistte inte hur det gick till, men betalningen blev sist.
Jag fick vatten i ett glas och vattenkannan stod på bordet samt så gjorde hon iordning kaffe till oss båda, så klart hade hon frågat mig först om jag ville ha och om jag tyckte om kaffe.

Därefter satte hon sig och så fick hon kontakt med Andevärlden genom att hon bara kände av och hon berättade för mig vad hon fick för upplysningar, när detta var klart så lades det Tarotkorten och jag trodde att man la en massa kort på bordet, men så var inte fallet utan för varje del som ekonomi, hälsa m.m så blandade hon korten och jag fick kupera korten för att hon sedan la några kort på bordet och utifrån detta så berättade hon vad hon såg i korten.

Summeringen av mitt besök och mitt första besök av medium så här på riktigt blev att jag hade alldeles för mkt negativa energier och om hon hade varit doktor så hade hon givit mig på recept att Meditera helst varje dag och då morgon och kväll, men som hon sa så hade jag tusen järn i elden och kudne inte stilla mig så hon bad mig Meditera minst 3ggr / vecka för att få ett inre lugn och få bort dom negativa energierna.

detta är mitt första mål!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar