måndag 15 november 2010

En känsla

Jag har ju berättat om mina känslor och eventuella mediums åsikter om mig m.m

Jag berättade för min vän som förlorat sin livskamrat om hur livskamraten hade på andra sidan och jag drömde detta så starkt på natten till lördagsmorognen att jag blev tvungen att skriva till min vän och berätta vad jag hörde och kände.

Sedan hade jag stllt frågor och mkt mera till ett medium för jag vilel ta reda på mig själv vart jag står i allt och då berättade mediumet nästan precis det jag hade skrivit till min vän om livskamraten. Jag blev glad över att jag hade känt rätt och inte svamlat en massa goja!!!! Jag kunde ju bara återberätta det jag hade upplevt, men jag visste inte jsälv hur mycket sanning det låg i detta!!!

Så glad har jag nog aldrig blivit som att få denna bekräftelse på att jag kände rätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar