torsdag 4 november 2010

Skyddsänglar eller skyddsängel

Snart skall jag få veta vem som är min skyddsängel elelr skyddänglar och jag har på känn vilka dom är och det skall bli med ett stort nöje och se om jag har rätt!!!!

Jag väntar så på att få se!!!

Jag skall börja lära mig mera om orakelkort- Änglakorten och mer om Tarotkorten.......... detta skall jag lägga ner vikt vid att lära mig mera om under vinterns dystra tider när man inte kan hålla på i trädgården, då kan man ju alltid läsa elelr så och det är just det jag skall göra!!!

Jag skall ta hand om mig själv och unna mig det jag vill :))

2 kommentarer:

  1. Ta hand om dig själv och unna dig det du vill - det låter bra! Och på nått sätt avundar jag dig som har tron på kort och sånt. Jag är alldeles för cynisk. Hade en kompis som höll på healing, stenar och sånt. Men jag har aldrig varit mottaglig för detta. Synd kanske. Må gott.

    SvaraRadera
  2. Va spännande! Älskar sånt här, och har mina husspöken på besök ibland också.

    Vi har mycket mystik hos oss i vår släkt:)

    kram

    Lena

    SvaraRadera