måndag 15 november 2010

Skrämmande

Eftersom jag nu fått lite rätt i den känsla jag bär betyder inte att man har rätt i allt det man känner, men det finns en sak som skrämemr mig så ofantlligt mycket..............................

och det är att jag får i mina drömmar ofta förekommande att jag förlorar min älskade man som jag älskar så högt!!! Jag tog upp detta med min man i helgen och frågade om han hade sådana tankar att han är rädd att jag skall gå ifrån honom, men han sa nej och nekade och ställde sig väldigt undrande...........................

Då berättade jag att jag drömde så starkt flera gånger att jag var gravid och det visste vi ju båda om att jag inte var, fast jag fick veta det några dagar senare att jag var gravid (då med min yngre dotter), så chocken av att ha drömt så starkt då och sedan att det gick i uppfyllese fick mig på nytt att få en känsla av något som är fel och jag är så förälskade i min man och jag skulel aldrig komma på tanken att titta åt någon annan och min man känenr likadant.

Så varför drömmer jag så starkt ofta förekommande om att jag förlorar honom och hur jag gråter förtvivlat i drömmen.

Sedan har fleratl Medium oh Tarotläsningar givit mig den upplysningen flertal gånger detta.............

att jag skall hitta eller finna en ny man eller kärlek brukar det stå och jag vill inte förlora den man jag älskar så högt!! Jag skulel bli förtvivlad om jag fölorade honom.

Nu skall man ju veta att allt behöver inte vara sant, men mycket har stämt in på mig i övrigt så viss rädsla finns där, som jag inte kan slå bort!!

2 kommentarer:

  1. Jag tror att vi styr vårt öde lite själva också.
    Och dina drömmar behöver inte vara sanndrömmar.

    Men de kan vara en påminnelse om att ta hand om dig själv.

    Kram

    Lena

    SvaraRadera
  2. Hoppas allt är bra med dej.

    Önskar dej en trevlig fredag!

    Kram

    SvaraRadera