måndag 22 november 2010

Läser och studerar

Jag läser böcker och tidningar samt på Internet om olika utbildningar och hur man går tillväga för att utveckla sig.
Böcker om Shamanska Healing, Tarot, Tidningen Nära Dig eller vad nu den hette samt mycket mera och jag har bokat en "kurs" redan fast den är i vår med enstaka dagar bara på 3ggr. Jag vill träffa likasinnande som jag i mitt sökande utan att jag tappar min inre kontroll och flummar iväg på något, utan jag vill verkligen känna mig för och prova mig fram genom läsning och prova på kurser om vad som känns rätt så det går åt en hel del tid på detta kan jag säga!

Jag har beställt böcker från Internet så det får nog bli  min julklapp för det är många böcker om allt från Shabby Chic till Healing och örtmedicin.


God Morgon på Er alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar