torsdag 11 november 2010

Ett nytt lärande

Har hittat en hel del inom lärande av änglar, änglarkort, tarot och mycket mera som jag läser och tar in för mitt lärande!!!

Skulle vara kul och veta om man var ämnad för att vara ett medium och hjälpa andra!?
Jag som jobbat inom vården och vet hur man möter folk i kris och som anhörigstödjare, det skulle liksom vara som ett kompliment till att få ytterligare hjälpa till på ett annat sätt till dom som jag som är drabbad på ett elelr annat sätt och där man kan få kunskap först för att själv lära sig för att sedan kunna få hjälpa andra!!

Det vore väldigt intressant och det kostar ju inget att läsa på hemsidor och bloggar ;))

Så mycket vet jag att jag vill gå utbildning för detta i framtiden, men när det vet jag inte och det kostar pengar så det får vi skriva i stjärnorna så länge!! ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar