tisdag 24 april 2012

Underbart!!!!

Så har då helgen varit och det är redan tisdag.

Helgen var helt underbar............. Ja fantastisk!!!
Åkte iväg på lördagen och sov över till söndagen.
Jag var på kurs!!

En för mig ovetandes kurs.... Auratolkning och Healing!
Underbara ljuvliga Mira.Mård med sitt företag Hilaria och som jag fick samåka med från mig till det ställe vi skulle vara på :)
Mira. Mård var kurshållaren i detta med Auratolkning och Healing.

Mycket skratt i bilen till platsen som vi skulle vara på utanför Norrtälje, en underbar plats som kallades för Paradiset, men jag hade även namn som Oasen och Himmelriket på platsen.

Där bor en nyfunnen vän vid namn Anett och hon har sin blogg här hos mig Alifeoflines.blogspot.com
Anett har jag *bara* träffat via FB och sedan via hennes underbara blogg <3<3<3

Så äntligen så kom jag och Mira till Paradiset där Anett bodde och vi möttes av Anett. Så härligt underbart att få träffa Anett live.... i verkligheten efter en tid på FB och bloggen :)

Sedan när jag fått det fina rummet i Anett's hus, så ställde jag min väska där för sedan kom dom andra kursdeltagarna som skulle vara med <3

Lördagen bestod av först Auratolkning där vi fick först tolka vår egna Aura med färger, så jag fick måla med kritor, underbart! Den egna tolkningen skulle vi sedan lägga åt sidan och senare så fick en annan kursdeltagare tolka mig- min Aura!

Superhäftigt och det stämde på pricken det jag själv hade ritat om mig och det den andra kursdeltagaren hade målat min Aura!

Däremellan så blev det fika paus men vi pratade på i massor även då om våra intressen :)
Auratolkning blev det även på distans där vi fick ett namn på en person som vi inte kände och som vi sedan fick tolka Auran på denna person. Det var naturligtvis godkänt av personen ifråga som skulle bli tolkad.

Så den Auratolkningen som jag gjorde på en person som jag inte kände, gav jag till Mira som sedan skall skicka min tolking till den person det berör för att sedan så skall jag få feedback tillbaka på hur rätt jag hade i min Auratolkning.

Kvällen kom och vips så var klockan vid 21tiden och vi åt mat, fast vi skulle ha ätit vid ca 18tiden, men så är det när man har så otroligt roligt alla människor på kursen, när det finns diskussion och frågor om olika saker :))
Efter kvällsmaten som Anett hade gjort och fått hjälp även av Therese <3 Teamwork!!
Så bjöd Mira på en Trumhealing!!! Jag har aldrig varit på någon form av Trummor förut, så detta var första gången jag var med på sådant!

Avslappning, andning och lyssna på trumslagen som Mira gjorde...........
Helt plötsligt så befann jag mig runt en lägereld där Indianerna dansade och jag var en av de Indianer som dansade....... sedan vips så satt jag fast på en påle i lägerelden och det brann runt mig och jag blev förvånad att jag var uppsatt på en påle i elden när det nyss inte hade varit någon påle där alls och jag hade ju dansat kring lägerelden. Vips så var jag tillbaka till mitt dansade kring lägerelden med Indianerna..........
Jag log och blev lite full-i-skratt till min Trumhealing. Utöver detta så ryste jag längs huvud och hals för att spänningarna släppte av trumslagen. Det var en skön första Trumhealing <3

Sedan efter detta så tittade vi på klockan och den var vid 00slaget eller där omkring.
Det var dags för att lägga mig, men jag var ju superpigg efter all energiflöde som vi hade haft under dagen. Jag som normalt brukar vara utslagen vid 21tiden och gå och sova då, somnade inte förrän 03 på morgonen!!! Inte klokt så sent, men ack så roligt vi hade det!!!

Söndags morgonen kom och jag hade ställt mobilen min på 7.45 då vi skulle äta frukost kl.8.15 och ville inte upp i sista minuten ;)
Så fort jag kom ut från rummet jag hade sovit i, som var helt enormt skönt att sova i den underbara sängen samt i rummet....... så pratade vi på.... vi kursdeltagarna.....
Trevliga glädjande ansikten, morgonpigga människor, inte utan att man blev toppenpigg direkt :)

Sedan blev det frukost med prat och kursinnehåll av söndagens tema.... Healing.
Sedan skickade vi healing till varandra i stugan Paradiset :) Därefter blev det till att skicka på distans, alltså distans healing till en person, ny person som man inte kände och fick med denna healing och de budskap som kom skriva ner budskapet till den berörda personen. Dessa budskap på papper lämnades till kurshållaren Mira som i sin tur skall lämna över detta till den berörda och vi skall få feedback igen :))
Även här så var så klart mottagaren till healingen på distans medveten om detta och vilket klockslag det skulle äga rum.

Efter detta så blev det lunch och sedan packa ihop sakerna för att sedan åka hem till sig.

Jag vill verkligen Tacka till alla, till kursdeltagarna som till kurshållaren Mira samt till husägarinnan Anett till det bedårande Paradiset, för en ljuvlig kurshelg!!!

Mahonia



Glitter Graphics

2 kommentarer:

  1. Men va roligt! Detta hade jag missat totalt men var en härlig påminnelse om helgen för snart ett år sedan.
    Tack för fina ord!
    kramar <3 <3 <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anett :)

      Ja, gud vad tiden går fort ;)
      Men så otroligt roligt vi hade och jag tänker på dessa dagar fortfarande!!!

      KRAM till dig min vän Anett <3 <3 <3

      Radera