tisdag 10 april 2012

Lite nyare fotografier :)


Hejsan och God fortsättning efter Påskhelgen!
Hoppas Ni har haft det bra under Påskhelgen som har varit :)

Själv har jag haft det underbart med familjen samlade på lördagen <3
Söndagen var jag på kurs om indianerna ( det får jag berätta mer om en annan gång).

Här kommer lite nyare bilder som jag har tagit och som jag vill visar för ER!

Två parkbänkar vid sjön Vättern ut mot horisonten.

Ännu en bild över sjön Vättern, men tyvärr så blev bilderna lite grumliga.
Härlig färg på bladet och likaså mönstret på bladet samt vindruvor som är på tillväxt:)
En snödroppe som kommit upp ur jorden och får sol på sig!
Nässelfjärilarna kom när värmen kom mitten på mars :)
Vackert med fjärilar, men svårt att fotografera, för dom flyger ju hela tiden, nästan :)
Soluppgång en morgon och jag tyckte himmelen var så vacker!
Härliga lila krokusar
Underbara istappar <3
Ljuvligt med is <3
Vackra is skulpturer <3<3<3
Färg och form!
Mahonians blommor och blad :)
Syrenknopp, så härligt!
Magnifika härliga moln med solen!
En igelkott som vi hade på besök här om kvällen!
Hoppas den får stanna kvar hos oss, så skall vi ge den mat <3
Vildkaprifol som jag planterade om förra våren och som nu har tagit sig där jag satte den ;)
Det kommer att dofta ljuvligt på kvällarna <3<3<3
En bild på Jasminbuskens knoppar :)




Glitter Graphics

2 kommentarer:

  1. HÄRLIGT, LJUVLIGT söta du! Du är så duktig! :-) Vätternbilderna är fantastiska, likaså molnbilden! Grumliga tycker jag inte de är. Vackert softade bara på sina ställen.Och igelkottsbilden är ju bara för söt!!!! Ja, de är fina allihop! :-)
    Glad att läsa att du haft en fin påsk på många olika vis.
    Vi själva är precis hemkomna från besök hos släkten i Hallstahammar. Har också varit jättehärligt och jag är så glad att det har funkat över förväntan för mig med det mesta, för det har varit några helintensiva dagar! Nu får jag vila lite extra. Kajsa sover redan djupt efter en lång resdag o många nya intryck. Hon har varit så duktig med allt där uppe.
    Fortsatt fin vecka "söstra mi" ;-))
    Varma kramar! / Karin

    SvaraRadera