tisdag 24 april 2012

Mindre bra

Mindre bra blev förstås... min Healingkris eller Healing kiss som det även så kallas för.

Jag hade hållit på med högfrekventa energier under lördagen och söndagen samt fått själv healing.
Jag fick först ont i magen mellan min egna healing som jag hade fått och sedan skickade vi distanshealingen.

Min magvärk som jag mycket sällan får, gjorde mig brydd och jag fattade inget just då.

Efter att vi hade ätit en underbar lunch och vi åkte hemåt, blev inte bättre då jag blev åksjuk efter kring-eli-krok vägarna, upp och ner och höger och vänster. Jag brukar vara åksjuk, bil och båt, men det var flera år sedan jag blev detta.

Så där satt jag i bilen och var i mindre trevligt sällskap, kallsvettades, var fruktansvärt illamående och visste inte vilken sekund jag skulle spy. Ja, jag ville helt enkelt kliva ur min egna kropp vid detta tillfälle.

Väl hemma så visste jag knappt på vilket ben jag skulle stå på och fortfarande så mådde jag fruktansvärt illa, men hade ännu inte kräkts, men jag visste inte heller vilken sekund det skulle ske heller.

Därefter satte magen igång också med att besöka toa ett flertal gånger... DÅ förstod jag att detta var Healing kris, Healingkiss eller utrensning som det också kallas för.

Eftersom energier som Healing eller vid andra tillfällen där energierna är högfrekventa så kan det bli för mycket av det goda, så väl för den som ger Healingen som den som för den.

Healing är ju energi som INTE ges av givaren, utan det kommer endast igenom givaren som ett verktyg ( uppifrån hjässan genom alla dina chakran och genom och ut genom dina händer till mottagaren)

Healing balanserar upp och tar bort som skall bort från kroppen, likt man får när man fastar.... att man rensar bort gifter ur kroppen, toxiner.

Så för vissa så kan det vara bara lite utrensnings symtom eller kraftfullt, beror alldeles på vad du har i kroppen själv och hur mycket du exponeras för.

I mitt fall så har jag drabbats av detta tidigare då jag var givaren och gav för mycket. I helgens så tror jag detta berodde på en blandning av att jag fick samt att jag gav också.

Så i måndags så mådde jag så där i kroppen och blev plötsligt sämre på kvällen igen, kraftigt illamående fast jag var hungrig och hade lagat kvällsmaten, men jag blev tvungen att lägga mig igen och sova 1 timme för att må bättre.

Så min kvällsmat blev isglass, för jag var ju hungrig, men kunde inte äta för jag hade ju så ont i magen samt mådde så illa.

Än idag så mår jag så där, så det blir fortsättningen idag att dricka vatten,vila och ta det lugnt, med inget telefonsvarande eller bubblandes på annat håll, nä det gäller att driva ut skiten som skall ur kroppen och det nu!!

Balans med det stora och det lilla, svart och vitt...
Ying o Yang...
Alltid i balans

NU LUGN o RO




Glitter Graphics

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar