onsdag 18 april 2012

Gårdagen :))

Igår besökte jag en gammal vän :)
Hon och jag har varit vänner i över 30 år och dom senaste 5-10 åren har varit betydligt sporadiska kontakter oss emellan, tyvärr.
Men så förra veckan så ringde min väninna upp mig och vi bestämde att vi skulle träffas hos henne som igår!

Det var så underbart härligt att ses igen och prata gamla minnen <3
Så det skall vi fortsätta med att träffas lite oftare fram över nu och jag fick gosa med hennes underbara hundar, en tik på 5 år och en annan tik på 10år. Gamla minnen for upp i mitt huvud på en gång, kärleksfulla minnen <3

Jag åkte förbi min gamla veterinär, mitt gamla arbete när jag åkte på vägen till min väninna. Nostalgitripp!

Våra vägval är många men alla vägar leder mot toppen!



Glitter Graphics

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar