tisdag 3 april 2012

Tiden springer iväg :)

Så springer tiden iväg med en förfärlig fart :)

Swisch säger det och vips så är vi i april... Det var ju nyss januari :)

Ja, här går allt med utvecklingens fart!

Jag hade tänkt mig gått en kurs till inom KarunaReiki i april, men jag fick ställa in denna kurs då mina pengar inte räckte, så får det bli ibland. Men det kändes sorgligt för jag hade gärna velat åkt dit.

Nåväl så finns det att göra här hemma.... Jag sår och planterar om för att få plantorna att växa och bli större och då även i rotsystemet, så att dom skall bli härdiga.

Jag börjar få in mina vanor på morgonen nu....
Själv healing och sedan stavgång! Japp, Ni hörde rätt :)

Jag ger mig själv kraft så jag skall må bättre i min kropp samt sedan lite stretch och därefter gå en promenad med stavar.
Trodde inte i min enfald att stavar skulle göra mig så mycket bättre, men faktiskt så är stavar bättre för jag sträcker upp mig när jag går och armarna får röra på sig mera med stavar än utan.

Sedan har människor i min omgivning fått upp ögonen för mitt fotograferande och det tycker jag är alldeles underbart! Inte bara för berömmelse utan också för att få visa mina alster som jag själv tycker väldigt mycket om.
Att fotografera för mig är att dela med mig av tiden och nuet, fånga stunden och ögonblicket som är så lätt för att missa.

En del människor säger att mina fotografier är meditiva och skapar lugn, vilket också är väldigt roligt :))

Så just nu så är det fotografering och sticka ner fingrarna i jorden för plantering som gäller och sådant tar tid båda två, men ojjj, så roligt det är<3

Jag återkommer med mera fotografier om plantering och andra typer av bilder efter påsken;)

Tills dess så vill jag önska Er En underbar Påskhelg!!!





Glitter Graphics

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar