onsdag 19 oktober 2011

Mitten av veckan :)

Så har då 2 dagar gått och vi är inne på den 3:e dagen av 7 :)) Så fort tiden går, vecka för vecka:)

Mitt liv är likt ett pussel som jag lägger bit för bit och försöker förstå hur pusselbitarna skall sitta så jag får en bild av helheten :)
Är pusselbitarna svåra och väldigt lika, så är svårighetsgraden ännu svårare, vilket gör att det tar tid att få ihop helheten!

Igår regnande så gott som hela dagen.
Vad gjorde jag då, som igår........ tja .... lät min kropp få styra och jag somnade om efter att kört dottern till bussen och vaknade betydligt senare på dagen.

Kvällen kom med överraskning... vår äldsta dotter kom hem med sin fästman och bjöd på fika :D Underbart!!
Roligt med överraskningar!!

Nu blir det till att fixa bilder från kamera till datorn :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar