tisdag 25 oktober 2011

Energier

Alla människor får tro på det dom vill!!

Men oavsett på *vad* man tror på så finns där energier i allt!! Allt från molekyler, atomer, celler, hjärta, luften, rörelser........... ja allt!



Jag läser nu


 och den är jättebra!!

Det får en faktiskt att tänka till om allt som har med energier att göra *oavsett* på vad man tror på och vad man tycker!!!
Energier påverkar *hela* människans system, eftersom jag sa tidigare om att även celler i vår kropp är gjorda av energier och när dessa minus- och plus+ blir i obalans så blir ju allt skevt i vår kropp, trots att vi inte kanske bryr oss om detta.

Så kom jag då till kapitel 7 i  boken och blir så glad att jag är rörd till tårar............ för allt stämmer så väl in och jag har vetat detta långt tidigare innan jag läste boken!!!!

Utdrag ur boken: " Ju mer villiga vi är att öppna oss för andarnas existens och lär oss mer om deras förmåga att kommunicera, desto fler andar kommer att visa sig för oss."

Lite längre i kapitlet så står följande som får mig berörd:
" Andarna kan nå oss på många olika sätt, bland annat genom temperaturförändringar, knackande ljud, välbekanta dofter såsom parfym eller tobak, förändringar i elektriciteten i våra lampor, radioapparater, tv-apparater, telefoner och så vidare"


Hur många gånger har jag inte hört olika ljud såväl från TV'n, mobilen som trasslar, Radioapparaten som lägger av eller konstrar till sig, knackningar i väggen, dofter och den närvarande kylan som kommer till mig.

Hur många gånger har inte datorn trasslat och det fladdrar ovanför min dator vid en hylla när jag sitter där och jag är så medveten om vad som tycks i frågan.

Jag blir jätte glad och berörd, för jag vill verkligen ha kontakt med mina Andar och mina anhöriga på andra sidan så jag är vidöppen och välkomnar dom till mig.


Sedan är det upp till vem som helst och läsa boken och få tycka som den vill, men jag kan varmt rekommendera denna boken som får saker att falla på plats!!!

Det är många saker som jag visste redan innan jag läste boken, men som ändå föll på plats när det blev bekräftat genom att jag läste detta.

Nu skall jag fortsätta läsa boken och som sagt "Vem som helst får ha sin egna tro"


1 kommentar: