måndag 10 oktober 2011

Änglamässan igår :))

Igår åkte jag själv till Västerås och till Wennströmska skolan dit jag hade varit förut då Terry.Evans hade Seans och den var ju helt underbar!!

Så igår var det då Änglamässan som anordnades av Lena & Chrille på Lotusblomman :)
Det fanns en hel del att se och ta del av ;)) som föreläsning/föredrag samt i slutet av dagen en Seans.

Jag var där från cirka 10tiden och gick hem vid 17 när det stängde Änglamässan.
Jag lärde känna nya människor, eftersom jag nu kom ensammen så kände jag ju ingen alls, men vad gör det när man alla som var där var intresserad av samma sak :)

Jag gick på föreläsning och där jag blev satt på en stol med Pehr.Trollsveden som hade ena handen på min axel och i den högra handen hade han en pendel och så fick jag blunda på scenen. Pehr gick igenom alla mina chakran steg för steg och pendeln visade vad det var obalans eller balans i chakran.

Sedan fick publiken se mitt Aurafält runt mig och dom som såg något fick säga den färg dom såg, så ingen hade fel och Pehr förklarade vad varje Chakra stod för samt vilka färger och vad dom stod för.

Sedan fick jag gå ner och därefter blev det fortsättning på andra föremål som Pehr visade och berättade om.

Efter denna föreläsning så tog jag fika och kom till ett underbart bord, där jag inte kände någon, men frågade om jag fick slå mig ner.
Vi hade en supertrevlig pratstund med varandra :)

Då fick jag höra om ett extra insatt program för dagen och det var Änglameditation och det var gratis och helt underbart!!!

Sedan blev det Healing med stort H, vilken människa!! Wow säger jag bara!!
Sedan köpte jag faktiskt bara en sak och det var en HealingCD, med underbar musik!!

Jag gick runt och tittade på så många fina bord där dom sålde saker samt även hade "Prova-på" saker som Blodanalys, Healing. Flöjter och Trummor, Tarot, Målningar, Fotografier och mycket mera än så. Det bästa var just att det var så familjärt och hemtrevligt på Änglamässan fast jag inte kände någon alls på mässan, så var alla utställare och besökare supertrevliga.

Det blev Seans, alltid lika nyttigt och se hur olika alla människor gör på sina Seanser och hur olika folk uppfattar det hela.
Som avslutning på dagen så kom jag till en Kvinna med stort K :))
Det roliga var i detta sista jag gjorde blev alltså att jag även fick utöva mina kunskaper på henne, kvinnan med K........... alltså att jag fick kontrakt med anhöriga från andra sidan och jag var redskapet mellan henne och andra sidan.
Det slutade med att hon var lycklig och tårar kom samt jag var lyckligt :)))
Vilken grej och som avslutning på dagen som jag inte alls hade tänkt mig, men så blev det!!!

Superkul och Underbar härlig Dag var det igår på Änglamässan!!!



2 kommentarer:

  1. Låter som en stålande underbar dag. Hade ju följt med om jag varit hemma ;-))
    Kramar

    SvaraRadera