måndag 24 oktober 2011

början av veckan igen

Så var det  måndag morgon igen och en ny start på veckan :))

Hoppas Ni alla har haft en underbar helg och jag önskar Er en Skön Vecka framför Er!!!
Min helg har både varit helt underbar och sedan som slutet på det hela igår fick jag väldigt ont som jag nu vill glömma fortare än kvickt!!

Tänker då mer på lördagen då jag hade en alldeles underbar dag med min man. Vi var hemma och gjorde olika saker, men ändå känna njutningen av lugn och ro runt omkring mig var alldeles underbar!!!
Telefonen och mobilen är tyst och det tycker jag är skönt och jag kan fokusera på mitt inre samt lugn och ro och min underbara familj <3<3<3

Jag har nu också avslutat växthuset med att min kära man har satt in ett mindre växthus i det "vanliga" växthuset som skall hålla borta frosten och jag skall kunna övervintra frostkänsliga blommor där samt min vinranka ;)) Där finns det värme som går på vid frost, så att det aldrig kryper under en viss gradantal.

Jag läser böcker och det är så himla skönt och njuter av värmen i vardagsrummet med mina djur vid braskaminen och får stillheten och rokänslan!!!

Må väl där ute och var rädda om Er!



1 kommentar:

  1. Hej vännen!
    Tack för dina fina kommentater hos mej. Jag är så tacksam att du har orkat att följa med mej hela vägen, enda från det jag började att blogga.
    Låter som om du mår bättre nu, och det gör mej så glad! Det förtjänar du verkligen efter allt som du har gått igenom.
    Själv är jag på väg neråt just nu, och tårarna rinner när jag inte kan vara den som jag är på insidan (ja, du vet ju hur det är, vännen!). Skickar dej en STOR kram!

    SvaraRadera