måndag 17 oktober 2011

Grejar lite :)

Jag följer dagar som dom kommer, gör det jag känner för och det jag klarar av med min kropp :)

Mina intressen för fotografering, målning, meditering har stigit mera nu och jag försöker hela tiden finna min inre stillhet och ro i kroppen samtidigt som jag gör något roligt. Det är ibland en svår balansgång när smärtan tar över och man skall slappna av mitt i allt. Jag är en person med massor av idéer och vill så otroligt mycket att jag skulle nog kunna skänka en hel del energier till människor och ge massor med idéer :))

Ju mera jag mediterar desto bättre mår kroppen och desto lugnare inombords blir jag. Jag har ju en förmåga att skena iväg likt en häst, eller som en ferrari i full fart framåt, i dessa höga hastigheter så blir det svårt att fånga nuet och ens egna kropp, men jag vill ju så mkt och hela tiden sprudlar min hjärna av idéer som jag så gärna vill göra.

Men så kör jag igång med något projekt eller testar för en dag och vips så är jag sämre i kroppen och så trodde jag att jag klarade detta. Men detta visar bara på att jag är inte färdig ännu, utan får snällt stanna i min kropp och stilla mig ett tag till :))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar