fredag 24 september 2010

Plöstligt Helg!!!

Så blev det plötsligt Helg igen, för jag räknar Helg redan på fredagen!

Jag skall snart till kyrkan för begravning, en avlägsen släkting till min man som har gått bort av ålderdom.
Jag är inte kristen i den bemärkelsen att jag går i kyrkan ofta eller tror på Gud, men när jag kommer till kyrkan av någon anledning så finner jag ro i kyrkan och det känns så härligt att vara där.

Jag tror på ett liv efter detta, att man återföds på något sätt kanske till något annat än en människa.

Vad tror Ni på där ute?

Önskar Er en Skön Helg och jag hoppas kunna komma tillbaka hit igen i helgen, men vi får se hur det blir med detta!

Kram till mina goa vänner!!

Min passion har förut varit Mops och jag gillar dom för deras stil och personlighet ;D

1 kommentar:

  1. Önskar dej en fin fredag trots begravning!

    Jag tror oxå på ett liv efter detta... Annars tycker jag detta livet varit väldigt orättvist mot mej...

    kram

    SvaraRadera