måndag 27 september 2010

Ny vecka

God Morgon mina kära bloggvänner!!!

Hoppas att Ni har haft något så när bra helg. Antar att vissa har mått sämre och andra bättre, men jag hoppas innerligt att dom som har mått sämre kanske är på bättringsvägen *håller tummarna*

Imorse när jag var ute så luktade det så gott utomhus, löven som börjar förmultna och det luktar verkligen höst!! Jag tycker det luktar gott när det luktar höst och vinden/luften som kyler, men för kroppen är det inget bra, men jag gillar lukten och färgerna som ger hösten dess glans!!

Min helg har varit så där, jag har mått urdåligt på lördagen, ont precis överallt och det gick inte med något för att må bättre och få mindre ont!! Vid sådana tillfällen gungar jag min kropp likt en vuxen gungar sitt barn i famnen:)

Jag väntar på pengar från F-kassan, hoppas verkligen dom kommer idag, för jag måste köpa mediciner, hopplöst när det skall fattas.

Jag har beställt böcker som jag skall läsa längre fram också:)

Trevlig Måndag på Er mina vänner!!!

3 kommentarer:

  1. ja att vänta på pengar från FK.. kan vara en "evig" väntan.. Hoppas du fick dem idag :)

    Önskar dej en fin måndag!
    Här skiner solen :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag mår fortfarande rätt bra förutom att jag gjort illa fingret nu då.

    Jag brukar annars må jättedåligt av blåsten, men inte denna gång, konstigt...

    Visst är det trist när inte pengarna räcker till. Så brukar jag också ha det ibland. Jag har ju inte mediciner som jag äter regelbundet men det är jobbigt när jag inte kan ta smärtisar om jag behöver. Brukar alltid se till att det finns 1 hemma ifall det blir riktigt jäkligt.

    Ha en bra kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Helgen har varit bra!!! Blev farmor igen i Fredags till en liten kille!!

    Kram

    Lena

    SvaraRadera