tisdag 14 september 2010

Det är över för denna gången:I

Mötet är över för denna gången!

Hur känner jag mig efter deras syn på det hela och mina känslor för att jag skall orka överleva!!
Dom säger vi skall prova och se, testa hit och dit, göra si och göra så, allt för dom vill ha resultat hela tiden!!!

Jag kände att dom inte förstod mig och det enda jag kan göra är vem jag är genom att stanna hemma när jag inte orkar i kroppen vare sig det är psykiska eller fyskiska eller både och.

Som jag sa i det förra inlägget så ville jag att dom skulle förstå mig vilket dom inte gjorde och dom var trevliga och snälla, men ville liksom inte lyssna riktigt på vad jag sa!!

Jag känner mig överkörd!!! Sliten och luggadv i kanten!!!
Jag säger bara det att låt mig vara i lugn och ro, låt mig tillfriskna i lugn takt i min takt så blir det bättre!!!

Jag har förbannat ont i kroppen nu med spänningar i nacken och jag har så svårt för att koppla av,
 Oron maler på som bara den i kroppen och som vanligt så skall jag finna min egen rytmen i min egna kropp.

Det blir en tuff tid framför mig!!

Tusen Tack för mina bloggvänner som finns därute och specielt tll den som har skrivit senast i min blogg:)

Kram!!!!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Tänk att det är så svårt att få hjälp och få folk att lyssna. Det är ju ändå vi själva som känner våra kroppar och oftast vet bäst vad vi behöver.
    Tänker på dej!
    /Lena S

    SvaraRadera
  2. det är jättejobbigt när man inte kan få styra själv, att de inte lyssnar när man säger detta gå inte.. man blir bakbunden... Så har man alla sina krämpor & man försöker lyssna på sin kropp för att få en dräglig tillvaro... tyvärr måste man testas till max för att sedan ramla ihop som en hög.. det tar tid att resa sig när man fallit djupt...

    hoppas det löser sig för dej!
    vad är det för ngt du måste göra.. testa på?

    kram

    SvaraRadera