lördag 18 september 2010

Glömde :S

Glömde berätta att när jag var i skogen så tar jag alltid det försiktigt, men denna gången och jag hoppas innerligt att det är både den första och den sista gången som detta hände.

Jag for rakt ner med mitt ben genom ett smalt hål mellan stenar så så där som Ronja rövardotter gjorde när hon for ner med foten, ner till rumpnissarna :) Jag kunde ha brytit foten om jag haft fart och ramlat åt fel håll!! Det var svårt att få upp benet från hålet, och visst gjorde det ont i benet och visst kände det i vristen, men jag får vara väldigt glad åt att jag inte bröt foten!! Jag tror jag hade en skyddande ängel med mig på vägen <3<3

Det kunde ha blivit så här, men jag hade TUR!!!!


Det är jag som får Tacka min skyddsängel att inget allvarligt hände!!
Jag är så tacksam för att Änglar finns!!!

3 kommentarer:

  1. Hej och tack för titten inne hos mig! Kul att du hittat tillbaka :-) Jag måste ju ha tappat bort dig med...
    Du hade verkligen änglavakt som inte bröt foten. Klart det finns skyddsänglar, det har vi allihopa :-) Önskar dig en fin söndag! Kram! ♥

    SvaraRadera
  2. Vaffö vaffö dåda??? Äh lekte bara rumpnisse en stund:)

    Vilken tur du hade ,det kunde ju gått riktigt illa.

    Många kramar

    Lena

    SvaraRadera
  3. ajaja det kunde ha gått riktigt illa... Tur att det gick bra...
    Nu tar du det lugnt i skogen & ser dig för... *förmanar*
    Ha en härlig dag Ronja :P

    SvaraRadera