tisdag 28 september 2010

Lycka:))))

Tänk vad lycklig man blir för så lite :)

Igår så ringde det en person och jag blev jätteglad för att den personen brydde sig om mig, jag känner inte henne personligt men kan säga att hon har med mitt arbete att göra till viss del!

Sedan igår så fick jag ett brev och jag blev så himla lycklig!! Ett vitt papper....... med text på kan göra att det känns som om man vinner en miljon ;D Jag tror på min intution och som sagt på ödet "Att allt har en mening för att det skall bi så här" även om man har väldigt svårt att förstå för stunden!

Ringde dom som hade skickat brevet imorse nu och det känns som om den sista pusselbiten faller på plats nu!

Nu blir det kaffe och njuta förhoppningsvis av dagen, återkommer ;))

2 kommentarer:

  1. Och Jag blir glad när du är glad ;D
    Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Häääärligt :)
    Att få ngt annat än räkningar är alltid kul... :)
    Omtanke är väldigt viktigt... tänk så lite som behövs för att man ska känna sig värdefull...

    *stor kram*

    SvaraRadera