tisdag 14 september 2010

Beskriv så bra som möjligt

När man skall på möten och skall beskriva sin vardag, sitt liv och om sig själv så att andra skall få inlevelser exakt om hur man mår är nästan omöjligt, men hur gör man för att det skall bli så bra som möjligt så att personerna förstår så bra som möjligt!

Att jag tappar massor med hår och är snart flinitis :(


Förtvivlad över min livssituation och framtid just nu!!


Smärtan som är kvar i kroppen 24timmar om dygnet och jag får inte ens bli av med denna smärta, inte ens för 1 timme "((


Att jag somnar titt som tätt oavsett hur intresserad jag är.


Att man blir stressad av alla dessa möten hur man skall förklara hur man mår och vad man klarar av,
 gör mig väldigt stressad,
samt folkgrupper så lågt som 8st och uppåt i en och samma grupp,
 så kan jag inte fånga in vad som sägs utan hjärnan stänger av "((


Så skall man mitt i allt detta tänka positivt med att gå och hålla igång för att bli bättre!

Och det enda jag klarar av just nu är
LUGN o RO

Dom här orden säger allt och jag har dom i min kloka klocka...........

Hope Love Faith Luck <3<3<3


Vila, mindfulness, återhämtning är det jag behöver
Låt mig få det då och låt mig få överleva!!!

1 kommentar:

  1. Jag stapplade in på dom där mötena. Kunde med möda sätta mej. Hela min uppenbarelse skrek!
    Det pratades och pratades. Jag kunde inte få in hälften, så till slut kom tårarna. Bara rullade ner för kinderna, lugnt och stilla. Då tystnade alla plötsligt. Jag sa att jag inte orkade mer, att jag hade ont, så ont. Att jag var slut. DÅ fattade dom!

    SvaraRadera