torsdag 21 juni 2012

Morgon dagen= Midsommarafton

Det är kväller och jag har nyss kommit in efter dagens aktiviteter.
Två dagar på raken har det varit soligt och ljuvligt väder :)
Jag har varit ute i trädgården som vanligt, njuter till fullo :)

Så idag, så tänkte jag på de forna Midsommarafton som jag upplevt i min ungdom!
Då var det träff med andra, fest och livat ;)
Nu är denna Midsommar afton som blir imorgon så blir det stilla, hemma och njuta!!!
Det handlar om att växa, värdera och ha vansinnigt roligt, utifrån de grunder och förutsättningar jag har.

Jag skulle inte vilja byta med ungdomens tiden! Nej absolut inte!! Jag vill ha det precis som jag skall ha det imorgon....... god mat, mysstunder och ha det trevligt :)

Det blir grillat, färsk potatis, jordgubbar och fika!!

Med detta vill jag önskar Er Alla en härlig Midsommarhelg!!!!
Njut i massor, fånga stunden och ta tillvaro på det goda :)





Glitter Graphics

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar