måndag 25 juni 2012

En av mina vänner :)

En av mina vänner som jag har träffat och umgåtts med sedan 1983 eller var det 1984 det hela började :)

Jag tror det var hösten 1983 som vi träffades, för att hon hade pudlar och jag köpte mig en stor pudel :)
Vi gick på Pudelklubbens lokala avdelning för att lära oss saker som klippa sin hund samt träningar i lydnad.

Många år har gott och jag har inte haft pudel på många år, men min vän Kersti har pudel kvar, dock den mindre storleken, hon hade tidigare stor pudel också!!!

En underbar vän som jag pratar med i telefon ibland och träffar ibland. Ibland kan det vara långt mellan gångerna innan vi hörs av och ibland blir det tätare mellan varven. Senaste tiden så har det varit väldigt långt mellan varven, men det fina med Kersti är att hon och jag tar vid där det slutade senaste som om vi hade pratat för några timmar sedan!!!

Vi respekterar varandra tillfullo och har så kul ihop när vi träffas, det kallar jag äkta vänskap!

http://www.unt.se/uppsala/har-samsas-det-vilda-med-parken-1780066.aspx



Glitter Graphics

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar