tisdag 28 augusti 2012

Fullt ös i veckan

så lugnet skulle infalla hade jag tänkt mig, men ås blev det inte.....

Det sägs att vi får det vi behöver, alltså för min egen del en hel del utmaningar :)

Denna vecka är nästan fullbokad, så väl morgonen som på kvällarna.
Ärenden in till stan på morgonen, måndag, tisdag, onsdag och eventuellt fredag.
Kvälls aktiviteter, måndag, onsdag och eventuellt torsdag och eventuellt fredag.

Helgen som var och som kommer fyller på med roliga saker, njuter och gläds!

Härligt att få känna delaktigheten, att få kunna ställa upp, en hjälpande hand <3

Kroppen skriker, smärtan ökar, vill vila, orkar inte ens vila, för det gör för ont, en dos av endorfiner gör att man orkar och det får mig att må bra, när jag kan få hjälpa till.

Stannar upp och njuter av tillvaron!!!
Hur länge kan man få njuta av stunden, ett ögonblick eller längre....
Bara tiden kan svara på vad och hur länge man får njuta....

Solen värmer i mitt ansikte imorse, så härligt!!!




Glitter Graphics

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar