fredag 3 augusti 2012

Önskar Er samt.....

Först så vill jag visa lite av mina alster som jag målar......

Nu har jag provat mig fram med Akvarell, och Akryl, den sista tiden :)

Här kommer lite smakprov på mina alster ;)

Akrylmålning på pannå

Akrylmålning på pannå

Akvarellmålning på papper.

Abstract målning av akryl på pannå.

Rosor som jag älskar, så vackra!

En konstig blomma ;)

Jag vill passa på att önskar Er också en trevlig Fredag samt Trevlig Helg!!
Tänka sig att det är redan är augusti :) Tiden går fort, när man har roligt!!




Glitter Graphics

2 kommentarer:

  1. Fina tavlor och fina bilder.
    Jag själv åker sista helgen i augusti på utb. steg 3 i reflexologin :) Kommer inte ihåg om jag berättat för dig ;-P
    Glömsk?
    Har du tid att ta en fika någon dag?
    Kramen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, Carina jag vet om detta att du skall åka iväg och jag är väldigt glad för din skull att det är snart och att det blir av <3 <3 <3

      Inte glömsk är du, men väl mkt som har hänt bara :) <3

      Absolut skall vi fika någon dag, men jag hör av mig via Mobilen, då jag är i farten just nu ;)

      Kram min kära vän <3 <3 <3

      Radera